Kus ma käinud olen

Ajaviiteks mängisin ühe kaardiprogrammiga. Panin sinna kirja, kus ma käinud olen. Et endal meelest ei läheks.

Minu reiside kaart

(http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=215820589833372571641.0004996581fa0c6900d08)

Nüüd on toimiv link, aga see link ei toimi alati ega igas masinas. Siiani olen tuvastanud järgmist:

  • link avaneb ilusti Chromeis
  • link ei avane IE-s
  • aegajalt Chomeis avades tuleb oodata, enne kui minu kaart ette tuleb

Henn

PS! Üks kavalus – kui avada kaardi link veebilehitsejas (ka IE) ja sii steha BACK tuleb kaart ilusti ette

This entry was posted in Entertainment, Travel and tagged , . Bookmark the permalink.

Kus ma käinud olen on saanud ühe vastuse

  1. Henn ise ütles:

    Mai saa aru, aga mingites masinates see link ei avane🙂
    mõnes tuleb kaua oodata

Lisa kommentaar

