Talking about Redmond | News: Extra, Extra: FrontPage Is Dead

 

Quote

Redmond | News: Extra, Extra: FrontPage Is Dead

 

On üks asi, mida ma pole kunagi selgs saanud – FrontPage

 

Ikka on olnud mingeid muid asju, mllega on lihtsam. Keerukamate asjade jaoks VisualInterdev, VisualStudio jne

Lihtsamate jaoks Office’i programmidest notepadini välja

 

Nüüd selgub, et ma ei see Frontpaget kunagi selgeks. Selle edasine areng lõpetatakse.

Ja ometi olen ma Forntage kasutamises isegi eksami kunagi teinud

 

Elu on kummalie aga huvitav!

This entry was posted in Määratlemata. Bookmark the permalink.

Talking about Redmond | News: Extra, Extra: FrontPage Is Dead on saanud 3 vastust

  1. Unknown ütles:

    Sa ei ole üksi, sest minu ja Esikülje suhe on täpselt samasugune. Ju me siis olime targad poisid, et oma aega selleks ei raisanud et see tööriist selgeks õppida.😉

Lisa kommentaar

