Reisiloo lõpetuseks

Olen nüüd üle kuu aja raisanud Internetiavarusi oma meeleolu, kogemuste, tunnete ja mõtetega. Siin on vaid osa sellest. Paljud on lugenud ja igatsenud, mitmed tahavad elusat vahetut elamust. On ka neid, kes ei tahagi lugeda – tahavad ise minna ja vaadata. Ja õigus on kõigil.

 

Eriti et täna on emakeele päev, pean vajalikuks vabandada kõigi lugejate ees kehva ja pudruse keele pärast minu tekstis. Mul on suurem jagu tekste ka oma arvutis olemas ja ma korrigeerin need ja panen tervikuna korralikuna kahh üles.

 

Tiia juba ütles, et ta käsi kutsusb kogu aeg mu juttu toimetama, aga kui see ära toimetada, siis pole see enam vahetu minu jutt. Eks ta nii ole jahh. Aga vähemalt kirja ja trüki ja näpuvead ma parandan.

 

Peamiselt on vead tingitud tehnilistest põhjustest. Esimene see, et mu arvuti jätab tähti vahele, eriti internetivormides. Ma ei tea miks. Ju ma toksin liiga kiirelt. Lõpupoole tegin tekstid wordis valmis ja kopisin siis aknasse. Aga see ei vältinud kõiki vigu. Kõige hullem (ja vist ainus osaliselt vabandav) tehniline põhjus on see, et ma enam ei näe korralikult oma kirjutatud teksti. Sellest viimasest on kurb. Aga midagi pole teha – silmad on aja jooksul oma nõudnud. Nüüd nad said natukenegi puhata, aga ma piinasin neid ikkagi arvutiga.  Proovin neid rohkem säästa – ehk hakkan jälle nägema. Sest näha on palju selles maailmas.

 

Aga loodan, et see väike, küll vigu täis, jutuke meeldis ja andis mingigi tunde, mismoodi võiks olla elu kaugel. Ütle, kui sulle meeldis või ka siis kui ei meeldinud. Kirjuta või kommenteeri.

 

Nüüd natukeseks (2ks nädalaks) paikne

Henn

This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Reisiloo lõpetuseks on saanud 4 vastust

  1. Eiko ütles:

    Su reisikirjeldused on tõeliselt vahvad, siia ikka veel talvisesse Eesti ellu tõid need värvilist vaheldust. Väikesed vead andsid ka ajule tiba gümnastikat ;) 

  2. Kadri ütles:

    On siin üldse kahtlust? Loomulikult olid su muljed super! See kuu möödus neid lugedes ja pilte vaadates peaaegu, et märkamatult! :o)) muidu oleks vist ennast lolliks oodanud.

  3. Lembit ütles:

    Muljed väga vahvad, suur tänu nende jagamise eest!!! Jälgisin siin päevade kaupa, pisut tunne nagu oleks ise kaasas käinud. Muidugi lumist ja külma Kiievit jätkuvalt akna taga vaadates tuli kadeduseuss ka kallale🙂.
     
    Aga veelkord tänud kõva töö eest, hästi tore on olnud lugeda.

  4. Unknown ütles:

    Aitäh Sulle oma reisimuljeid jagamast! Ma elasin igale liigutusele kaasa ja tõesti tõid Sa tükikese lõunapoolkera suvesoojusest siia külma Põhjalasse, kus ma grippi kannatasin.Muide, mul peaks Sulle kuskil ka suur kogus erinevate Euroopa riikide münte olema. Mäletaks ainult, kuhu need paigutatud said. Eks minagi hakan vanaks jääma, jõuan Sulle tasakesi järele.😉

Lisa kommentaar

