1. päeva algus

Reedene päev leidis mu kodus tööd tegemas, kohver pakkimata (lõpuni) ja mitu kiiret aja tegemata. Kummaline – see oleks nagu seesa mina, kellel ikka on miski töö pooleli ja üldse mitte puhkaja-mina.
 
Poole kahe ajal leidsin, et kui ma kohe magama ei lähe, siis ma e lähegi. Kell 5 vaja ju tõusta. Ja ainus hirm selle juures oli, et ega ma sisse ei maga.
 
Ei maganud. Kell 5 ilusti üles. KÕik ilusti kohvrisse, midagi ei jäänud (loodetavasti) maha ja takso oli isegi õiel ajal ukse ees. Nüüd istun lennujaama business lounges ja joon kohvi ja kirjutan. Päris mõnus kui tavaklass lastakse äriklassi mõnusid kasutama. Kui keegi huvi tunneb, siis ma seletan, mida selleks vaja.
 
Kell on kohe pool kaheksa. Hüvasti Eesti.
 
Ja olge siin kõik mõnusad. Eriri SINA, kes sa ainsana mulle lahkumistervituse-SMS-i saatsid (f)
 
Ja kuulutataksegi mu lennuk välja
Millal taas internetti pääsen, ei tea
 
Henn 
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

1. päeva algus on saanud ühe vastuse

  1. Mai-Liis ütles:

    Nii tore, et Sul on blog – nii oled Sa seal kaugel reisil kohe hoopis lähemal. Ootan juba kõiki järgnevaid pilte ja reisimuljeid!

Lisa kommentaar

