Reisi 0. päev

Täna oli siis (või õigemii on veel) reisi eelne viimane tööpäev. Tööd on jbe palju ja ma ei tea, kuidas kõigesellega hakkama saada.
 
Samas on tänane päev olnud väga tore. Imeliselt rahustavad ja asjalikud vestlused, õnnestunud ja valmis saanud asjad ja muidu hea ja energiline tuju.
 
Tänast päeva alustasin sellega, et ajasin maha oma 2,5 aastat vana habeme. Et reisi ajal kasvatada uus. Kõigile, kes teavad mind ja minu habet, infoks, et habemeta olen ma kole. Ja uus on ikka seesama, mille ma 2003 suvel kasvatasin. Lihtsalt puhanum ja väskem.
 
Tänane tööpäev lõppes mõnusa vahuveiniga kolleegidega IT Koolitusest ja VITA-st. Kuigi see päev kestab alles.
 
Homme olen ma kõigi teiega juba kaugelt ja mõttes ja kui võimalik sisi ka interneti kaudu.
 
 
Rubriigid: Travel. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

One Response to Reisi 0. päev

  1. Unknown ütles:

    Oled Sa kindel, et ikka ise selle habeme maha ajasid? Kas siiski polnud tegemist Punase või Kollarohelise Roosi Ordu salanõuga? 😉

Lisa kommentaar

