Mina kahh lõpuks MSN7 kasutaja

Siiani ei olnud mul kindlust, et kõik mulle vajalikud tükid toimivad. Viimane MSN6.2 uuendus näiteks lõpetas polygaamia päevapealt. Erinevate tükkide koostoime osas on mind juba parasjagu hellaks tehtud.

Nüüd leidsin ja veendusin end kõik asjad, mida ma vajalikuks pean, toimivad

MSN 7.0.0604 Beta
Messanger Plus! 3.40.112 Beta
StuffPlug-NG 2.1.243

just viimane tükk oli kõige väärtuslikum (OK Plussita ei kujuta ma elu ette, aga) kuna seal sees oli seting, mis lülitas polygaamia taas sisse.

Hakkas asi selles, et küsisin vennapojalt, kuidas t apildi suureks on saanud – tema vihje oligi StuffPlug

Paar sõna polygaamiast – paljudele ilmslet mõistetamatu ja ülearune luksus. Olukorras kuid, kus sul on >150 kontakti on see möödapääsmatu. Ühel MSNi kontol tohib olla vaid 150 kontakti.

Kellele palju, kellele vähe – minu joaks on see vähe. Vahepeal kasutasin MSN Messengeri ja Windows Messengeri küljetsi, viimane aga ei suutnud logida vestlusi. Nüüd olen jälle rahulikult kahe kontoga ja tean, et kõik, mis kirjutan, jääb mulle alles.

Mõningast leevendust on lubatud MSN7 lõppversiooni ilmumisega – kontaktide limiiti on lubatud tõsta 300ni. Väike hõlbustus seegi

Tähh kõigile vihjete andjatele (JaakSarv, Leivo Sepp jne) ja toredate tarkvaralisandite tegijatele.

 

This entry was posted in Määratlemata. Bookmark the permalink.

Mina kahh lõpuks MSN7 kasutaja on saanud ühe vastuse

  1. Hanna ütles:

    Oh vinge ma kah tahan kohe endale seda stuff asja et saaks suurt pilti panna endale vägev värk.😉

Lisa kommentaar

